על חלומות והגשמתם

לא אתן כאן הצעה לשינוי. גם לא דרך כנראה. אז מה כן? באמת(!!) שאינני יודעת מה יצא מזה.. אבל יש לי התחלה ממש טובה: המציאות!

לכל אחד יש חלום (אני מדברת על חלום שהוא צריך לעשותו- לא מיליון דולר שיפלו עליו מהשמיים..). כמו למשל, לימודים אינטנסיביים מסויימים או לנסוע לגור בהודו עם המשפחה והילדים, למצוא בן זוג ולהקים משפחה, הסבה מקצועית משמעותית, או כל שינוי מהותי אחר שהיה בגדר חלום ואולי זו הייתה משמעותו בחייכם- שיהיה חלום. משהו רחוק שאפשר להגשימו אבל ממש קשה ולפי חייכם כרגע סביר להניח שלא יוכל לקרות. וכך, אתם מחזיקים בחלום מגניב, שאולי אפילו מעיד עליכם (בעיניי אחרים או בעיניי עצמכם) שאתם מגניבים, אבל בעצם, הוא יושב (החלום הזה) כמו שמלה/ חולצה מהודרת בארון, מתקופה שבה הייתם צעירים ויפים לפני ההריונות/ לפני בוא הכרס או רפיון הגוף.. ומדי פעם אתם חושבים על כך שבאמת אין אירוע שיצדיק יציאה בשמלה כזאת ואם רק היה- לבטח הייתם לובשים- יוצאים- ומרגישים נפלא!

והחלום הזה מלווה אתכם. רלוונטי או לא, במשך שנים רבות..

תארו לכם, שיום בהיר אחד, מסתדרות נסיבות החיים באופן מוזר ומפתיע, כך שאתם יכולים להגשים את החלום הזה שלכם עכשיו!

ניקח את אחת הדוגמאות: חלמתם לגור עם המשפחה בהודו במשך שנה או יותר. ולפתע אתם מגלים שזה מתאפשר: אפשר לעבוד משם, הילדים גדולים מספיק, המצב הכלכלי מאפשר (ואולי אפילו ישתפר בעקבות המעבר..), יש תחושה שהמציאות, כאילו מארגנת את הדברים כך שיהיה ממש אפשרי פשוט לארוז ולנסוע. בואו נוסיף עוד קצת שמן למדורה הלוהטת הזאת: בן/ בת הזוג שלכם, תומכים בכך לחלוטין ואומרים לכם שהגיע הזמן להגשים את החלום!!

תארו לכם שזה קורה ושימו לב בבקשה לגוף שלכם. אילו תחושות עולות? יכול להיות שעולה שמחה והתלהבות. סביר להניח שעולה כאב בטן, כאב ראש, פחד עד חרדה ובעיקר רצון להדוף את כל הטירוף הזה ולומר "תעצרו את העולם, אני רוצה לרדת".

שאלות רבות עולות: האם זה עדיין החלום שלי? האם אני באמת רוצה בכך? למה רציתי בכך מלכתחילה?, המון שאלות טכניות גם: מה עושים עם בעלי החיים שלנו? ומה יעשו הילדים כל היום? ומה אם משהו ישתבש פתאום בעבודה? ואפילו שאלות קיומיות: מה המשמעות של כל זה? למה אני כאן בכלל? האם מעבר כזה יתרום להתפתחותי הפנימית? עשרות שאלות שונות ולפעמים גם ממש משונות..

ובכל זאת, אתם צריכים להחליט. הגיע הרגע. יתכן שזה עכשיו או לעולם לא. כנראה שלא יהיה רגע מתאים מזה. מה אתם עושים??

ממשיכים לחלום ומתעלמים מהאפשרות שנפתחה?

מוותרים על החלום?

יוצאים להגשמתו?

כל התשובות נכונות. לכל אחד מאיתנו, בנקודת זמן מסויימת, נכונה תשובה אחרת.

מה שמעניין בכל הסיפור הזה הוא שהדלתות הללו, המאפשרות הגשמה, נפתחות לעיתים הרבה יותר קרובות משאנו מסוגלים לראות/ מעוניינים להודות. מה שמעניין באמת הוא שאנחנו בוחרים, כמעט בכל רגע נתון, להמשיך את חיינו כפי שעשינו עד היום.

.. או שלא

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *