סלפ תראפי- הספר!

הספר הזה הוא מתנה יקרת ערך לכל אדם!

הוא נולד מתוך צורך אמיתי. הצורך שלי לעזור לעצמי במצבים של כאב רגשי, של מחשבות שליליות ושל קושי. לפני עשר שנים, עברתי תאונת דרכים קשה, לאחריה עברתי כמה ניתוחים ותהליך שיקום ארוך מאוד, כאמא לשתי קטנטנות גם הכאב הרגשי על חוסר היכולת לטפל בהן באופו פיזי במשך יותר משנה היה עצום. שמתי לב שאני נוטה להשאר בתוך הכאב, לרחם על עצמי או לכעוס על העולם. ידעתי שיש אפשרות של קבלת עזרה מבחוץ (ללכת לטיפול כלשהו) אבל כל הטיפולים הפיזיים היומיומיים לא השאירו לכך מקום מבחינתי וגם המצב הכלכלי לא היה פשוט.

בשלב מסויים החלטתי שנמאס לי, ידעתי שהקשיים, המחשבות השליליות והכאב ימשיכו להגיע אבל לא היו לי כלים להתמודד איתם. היה ברור לי שנושא זה אמור להיות מרכזי בחייו של כל אדם באשר הוא וכך התחלתי לחפש: בתוך עצמי ומחוץ לעצמי, קראתי ספרים ומאמרים, שמעתי הרצאות ואף התמקצעתי ולמדתי בודהיזם, זן, פסיכותרפיה, אימון ועוד שיטות ודרכים שונות לטיפול ועזרה במצבים כאלה.

בהחלטיות התחלתי לעבוד עם עצמי על תרפיה עצמית וזיקקתי לעצמי כלים ותרגילים. חלקם מגיעים ממני, מתוך העבודה והנסיון שצברתי עם השנים וחלקם מגיעים מעולמות תוכן שונים (אני אנסה לזכור מהיכן הם ולפרגן למקור). התרגול והעבודה עם הכלים הללו הוציאו אותי מה'בוץ' בכל פעם מחדש, הביאו אותי לתובנות חשובות על עצמי ועל העולם, למקומות של עשייה ואמון בעצמי, שיפרו את הדימוי העצמי שלי באופן מהותי ועוד, לאחר השיקום הארוך החלטתי גם לשנות קריירה, הכלי הנקרא 'הקול בראש' (שיובא בספר זה) אפשר לי לראות את הקולות השליליים והמחלישים שניהלו באופן קבוע את חיי ולנהל אותם בעצמי, בנוסף, התחברתי לקולות המחזקים שבי שבאופן מפתיע קולם הלך והתחזק והם חלק משמעותי ויקר מחיי גם בימים אלו. בימים קשים של ספקות ופחדים נעזרתי ב'תרגיל הקסם' (מופיע גם הוא בספר זה) אותו לקחתי מתוך הגשטאלט והוא חיזק אותי והעניק לי רוגע ובטחון והמון כוחות להמשיך בדרך. כמובן שהיו גם כשלונות שהביאו לא פעם לביקורת עצמית ואפילו לדכאון.. תרגול של חמלה עצמית (מופיע בספר:) העמיד אותי שוב על הרגלים ולימד אותי יציבות וויסות רגשי. בעזרת כלים אלה ואחרים הגעתי למקום בו אני נמצאת היום: מקום בו אני מממשת את עצמי, קמה בבוקר בשמחה, מרגישה מסופקת ומוכנב לאתגרים הבאים שהחיים (ואני עצמי) יציבו בחיי.

ספר זה נכתב מתוך הבנה מעמיקה של שני העניינים הבאים: מצד אחד, מתוך ראיית הכאב, הקושי והסבל כחלק בלתי נמנע מחיינו. ומצד שני, מתוך אמונה מלאה בנו ובכוחות שלנו לרפא ולעזור לעצמנו.

אז הבשורה שאני מביאה בספר זה היא שאפשר לגמרי לטפל בעצמך ברגעים של כאב ושל סבל, ניתן אפילו לעבוד עם הדפוסים ועם האמונות אשר מעכבים אותך ומקשים עליך בחיי היומיום.

כמובן שאין טיפול כזה מהווה תחליף לתהליך טיפולי או אימוני בליווי של אדם מקצועי ובכל זאת,  אפשרי לעשות הרבה מאוד עבור עצמך, בעצמך.

בכל פרק אתן כלי אחר. את כל הכלים ניסיתי בעצמי ומאות אנשים שכבר התנסו בהם דיברו על הפשטות שלהם, על הנגישות שלהם לכל אדם ועל האפקטיביות המפתיעה שלהם.

 

אז אם הנך כמוני ויצא לך לחוות את מה שאני חוויתי

כאב… קושי.. תסכול

הכלים הללו הם במיוחד בשבילך

הספר יאפשר לך

לצאת מהתקיעות

להתמודד עם הכאב

להניע עצמך לקראת המטרה והחיים הראויים לך

מזמינה אותך לצאת לדרך של ריפוי התפתחות וצמיחה,

בהצלחה!

כל התכנים בקטגוריה זו יהיו פתוחים בקרוב למשתמשים רשומים 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *