משבר גיל – קללה או ברכה? 3 עצות יקרות מפז לכבוד יום ההולדת

משבר גיל הוא בעצם סוג של חשבון נפש שחשוב להקשיב לו. מצב בו טריגר הגיל החדש שלי מאפשר לי להתבונן בחיי ולבחון אותם. המשבר מגיע כשאני לא מרוצה ממה שאני רואה. כשאני מבין שלא כך אני רוצה לחיות את חיי.

אני משתף חברים, ידידים, קרובי משפחה. התשובה הנפוצה היא, זה רק משבר- זה יעבור. תשובה שמשמעותה היא: אל תתיחס לרגשותיך, לרצונותיך או לחלומותיך. המשבר יעבור והחיים יעברו גם הם. אבל, מה יש לי אם לא את החיים עצמם? ומדוע שלא אחלום? ולמה שלא אגשים את חלומותיי?

לימדו אותנו שחלומות לא מתגשמים. למדנו להצטמצם. למדנו שכואב מדי לצאת מהביצה הטובענית של אזור הנוחות (ההרגלים, השגרה, הקביעות, הבטחון..) ואנחנו מבזבזים את חיינו שם, בעוד שאנחנו יכולים לפרוח, להגשים, לממש את עצמנו.

משבר גיל הנו הזדמנות גדולה והוא המתנה היקרה ביותר שאנחנו יכולים לקבל לכבוד יום הולדתנו. כשאנחנו מרשים לעצמנו להיות לא מרוצים ממשהו, אנחנו יכולים לראות מה לא נכון עבורנו. מה לא עובד כמו שצריך. אם נמשיך להסכים להיות עם מה שיש, נוכל להרשות לעצמנו גם לחלום. מה באמת אנחנו רוצים לעשות? היכן באמת אנו רוצים לגור? מה חשוב לנו באמת? אם נדע את אלו נוכל לדעת מהי מטרתנו. ואין חשוב מחיים עם מטרה שבאה מהלב. כזאת שאנו באמת רוצים בה ושלא הוכתבה לנו על ידי החברה.

אם ראינו מה לא נכון לנו ואנו יודעים למה אנו מייחלים נוכל להתחיל לחשוב על כל מה שכדאי לעשות כדי שזה יקרה. ומשם לבחור דבר אחד או שניים שבהם כדאי להתחיל ועכשיו.. עכשיו יש לנו גם דרך.

דמיינו לכם את יום הולדתכם הקרוב. אתם מקבלים מתנה ארוזה בנייר עטיפה מצ'וקמק, לא מושך, בכלל לא הטעם שלכם. אבל, אתם מחליטים לפתוח כי לא נעים- הדוד חיים הביא אותה. ובפנים, בידיים רועדות מפחד- מי יודע מה יש שם.., אתם מגלים מטרה אמיתית לחייכם ודרך ללכת בה.

היש מתנה שתשווה לה?

אתם אומרים תודה בהוקרה עמוקה, אתם אורזים את התיק ובו כל מי ומה שאתם ואתם יוצאים למסע חדש.

מי יודע מה יקרה בדרך? אף אחד! אבל, אתם יודעים שאתם בדרך שלכם. ואם רק תסכימו, בכל יום הולדת תוכלו לקבל את אותה מתנה ולבדוק שוב, אם זוהי הדרך שלכם.

מזל טוב!! הלוואי שתגשימו את משאלות לבכם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *