סדנה להגשמת מטרות

" לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות" (ג. אליוט)

קהל היעד:

  • ארגונים ועסקים גדולים וקטנים המעוניינים לקדם את אנשי הארגון ברמה האישית וכקבוצה.
  • הסדנה נבנתה במיוחד עבור נשים שהקדישו את חייהן למשפחה ובשל שגרת החיים העמוסה לא הצליחו לממש את חלומותיהן ולקדם את עצמן בתחומים השונים.
  • הסדנה מיועדת לאנשים המבקשים להביא שינוי אל חייהם בתחומים השונים (קריירה, זוגיות, לימודים וכו').

תוכן הסדנה:

סדנה חוויתית שתחבר אותך לרצונות שנדחקו עם השנים, תתן לך כלים להשיגם ותאפשר לך ליצור לעצמך את המציאות שחלמת עליה.

סדנה בה נכיר את הקולות המגבילים ונתחבר לקולות המקדמים והמחזקים.

הסדנה תאפשר לך לצאת לדרך חדשה, לגלות את הכוחות הטמונים בך ולהגיע לתוצאות מרשימות.

10 מפגשים מעצימים ומרגשים, המון כלים לחיים ובעיקר יציאה לדרך עם תכנית שכבר החלו במימושה.

יש אפשרות להמשיך ולקיים את המפגשים אחת לחודש על מנת להשאר מחוייב/ת למטרות ולחלומות גם מול הקבוצה מה שנותן מוטיבציה להמשיך ולהתקדם.


על הסדנה מפי משתתפים:

השינוי שקרה בחיים שלי בעקבות הסדנה הוא עצום. אני לא יכולה לומר שהחיים שלי היו גרועים לפני כן אבל אני מודה שקצת הזנחתי את התחום המקצועי בחיי. עבדתי שנים באותה עבודה רק בגלל שהיה לי נוח שם.. מה שקרה בסדנה זה שפתאום התחברתי לרצונות שלי, שידעתי אותם אבל פחדתי לתת להם להיות כי הרגשתי שזה גדול עלי. חוץ מזה, הבנתי גם למה אני כל כך מפחדת ויכולתי ממש לשמוע את הקולות בתוכי שמעכבים אותי. אבל לא יעזור, התכל'ס הוא הכי חשוב והתכל'ס הוא שאני לומדת עכשיו קוסמטיקה רפואית. מגשימה את החלום! אז תודה רבה לך כרמית ותודה לקבוצה המדהימה שתמכה ועדיין תומכת בי. (מ. אליהו)

————————————————————————

הסדנה להגשמת מטרות כשמה כן היא! הגעתי סקפטית. ואפשר לומר שלא הגעתי ממש עם מטרה. רק רציתי שינוי בחיים שלי. הדבר הראשון שהבנתי הוא שאני ממש זקוקה לעזרה הזאת. התמיכה של הקבוצה והעובדה שכולן בנות וכולן באות בשביל להגשים את המטרות שלהן, כמוני, עזרה לי מאוד! גיליתי שמה שהכי חשוב לי הוא לצאת מהבית. לעבוד. כבר שנים יש לי תעודה של מזכירה ומנהלת לשכה. בעידוד של הקבוצה ושל כרמית ניסחתי קורות חיים, חיפשתי עבודה וגם מצאתי!! אפילו הפחדים שלי: שזה יפגע בילדים, בבית.. נעלמו. אני יוצאת בבוקר כשהם יוצאים וחוזרת כשהם חוזרים והעיקר- הם רואים אותי מטופחת ועובדת ושמחה! אין לי מילים להודות על כל זה. (אורלי)

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *