אין לך דרייב- מה עושים עם זה?

הידיים כבדות. הרגליים מדשדשות. העיניים נוטות להעצם.. כך בכל פעם שניגשת לעניין הזה שלך, שהחלטת לעבוד עליו/ להתקדם איתו.. ופשוט- אין לך דרייב!!

כשאין  דרייב לגבי מטרה מסויימת מה שקורה לך בשטח זה אחת משתי אפשרויות: א. נסיונות לברוח ממנה (ע"י עשיית יתר של דברים אחרים, תירוצים שונים וכו'..) כדי לא לפגוש בה. ב. מאבקים כדי להשיגה שוב ושוב, מתוך אותו מקום חסר אנרגיות-  שתי האפשרויות מכלות את כוחותיך לשווא!

חוסר הדרייב הזה מסמן לך לעצור! להתבונן, להקשיב, לבחון את הדברים מחדש. הוא בעצם מתנה. הזדמנות פז לשחרר את הישן ולהפתח לחדש.

לכן, אני מציעה לך לבדוק מהי הסיבה לחוסר הדרייב שלך ולעבוד עם הסיבה ולא עם חוסר הדרייב עצמו, לכן זיקקתי כאן עבורך את 3 הסיבות הנפוצות לחוסר דרייב:

יתכן שמדובר בהחלטה שהתקבלה בעבר וכעת עליך לבצעה. למרות שנקבעה על ידיך ההרגשה היא שאין לך חופש בחירה- 'ככה צריך'.. ובעצם, אין לך רצון בזה יותר.. אבל בגלל שהתחלת והצהרת ואולי אפילו נלחמת על ההחלטה הזאת בעבר.. קשה לך לומר שזה כבר לא זה.

לפעמים, ההתנגדות יכולה להיות קשורה באמונה מגבילה שלך (אמונה שיש לך על עצמך או על העולם שגוזלת ממך באופן לא מודע את האפשרות או הרצון להשיג את המטרה- כמו למשל, אין לי סיכוי להצליח- אני לא שווה).. אלו דברים שאפשר לשחרר והקלות שבה יגיע הדרייב תפתיע אותך.

לעיתים, מגיע חוסר דרייב מתוך לחץ וקושי לפרוט את הדברים ולהגדיר מה לעשות, מתי ואיך. יש כאן מקום לקבלת עזרה. קביעת מטרה, חלוקה למטרות משנה ולהגדרות עשייה מפורטות ומדוייקות תאפשר לצאת לדרך ביתר קלות.

בכל מקרה, הכי חשוב זה לאפשר למה שיש להיות ואם מה שיש עכשיו זה חוסר דרייב- זה בסדר. לא כדאי להיאבק בו. או לברוח ממנו, העניין הוא לקבל אותו. אפשר להחשיב זאת זאת כחופשת הקשבה לעצמך ואז.. המקום הקשה והנוקשה הזה יוכל להפוך למקום מעניין וגמיש, פתוח לשינויים ולרוח רעננה. אולי הוא לא ישרה בך הרגשה של בטחון אבל הוא יפתח את דלת חייך לדברים חדשים. לתנועה. לשובבות. לחיים.

הכותבת היא מאמנת טרנספורמטיבית ומנחת סדנאות. ליצירת קשר לחץ כאן

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *